where everything will be better

Just nu känner jag bara...nee ucsh för denna bloggen. Jag vill komma igång igen på ett mycket bättre sett där mina outfit kommer fram, och mer mode och skönhet sticker ut. Så funderar grymt mycket på om jag ska börja kämpa för en ny blogg, och isåfall kanske det blir devote.se! För jag känner att min blogg verkligen inte är nått just nu. vill att min blogg ska läsas för just en sak.. alltså mode enligt mig! Det är det jag är intresserad av, så nu snart blir det nog att bloggen för över från blogg.se till devote.se med en snygg design som är välkämpad, och mer mode! men kommer såklart bli mycket vardag också. Men vad tror ni? :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Devote är säkert jätte bra! men vad jag har hört så blir inte bildkvalièn densamma som på blogg.se,men endel är även supernöjda med devote.se så jag tycker att om du vill så skapa en blogg på devote, man kan ju alltid testa! <3

2011-03-27 @ 22:14:07
URL: http://elinalvemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0