Våffeldagen



Idag hjälpte jag Clara Hanna och Olivia, våra mattanter på vår skola att grädda våfflor haha! :) Hade faktiskt roligt, men blev rätt stressigt ibland, och vad ska man göra när ett barn kommer och nästan tar hela gräddskålen med sig på våfflan haha :P och när "vissa" personer kommer och tar en eller två våfflor för mycket.. hahah! vem skulld et kunna va? :D haha hade inget emot det när det just va den personen ;) som jag sa det var kul.. och som tack så fick vi varsin godisburk! jätta snällt av tanterna i köket! :) 

Nu sk jag fixa lite grejer innan Alive, och då blir det våfflor IGEN! haha :P Men aja, går väll alltid att trycka ner en bit ;) men jag hoppas ni får en underbar fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Johannes

Det var ju inte ja som tog 4 st eller vad jag nu dog :P <3 <3

2011-03-25 @ 19:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0