Heeemmaa



Jag har entligen kommit hem från bussen. Hjälp mig vad jobbiga saker som hände.. ! Haha, hade tänkt första att åka med en rätt tidig buss, men precis innan jag skulle åka till hållplatsen så kommer mamma på att kortet gick ut igår! så var tvungen att åka till ica för att ladda på. så då kom jag tidigare än vad jag behövde så satt och vänta på bussen i typ en halvtimme, och sen var man ju så osmart så man satte sig ner på bänken när bussen kom istället för att ställa sig upp, så bussen åkte förstås förbi mig, så passa på att åka hem igen för att äta, och sen fick jag va jätte snabb till nästa buss som gick vid ett, men den kom jag faktiskt med haha! Sen gick allt perfect och jag hade köpt det jag skulle, och sen tittar man på klockan, och bussen gick för TVÅ minutersen! haha så fick sitta och typ vänta en timme tills nästa buss.. haha, fast köpte nytt vitt nagellack för pengarna som blev över. Men sen kom turen, och det var att patricia skulle åka med samma buss ;) (Anledningen till att jag köpte nytt vitt nagellack var att jag tappa alla mina "sminksaker" i badkaret och de vita nagellacket sprack) Det mesta jag köpt är inte så intressant så skippar de sakerna.. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0